rökning är äckligt

Så nu var det bestämt, jag ska sluta röka! :)
Är så stolt över mig själv som har beslutat mig för det här. Och min mamma kommer nog bli överlycklig nu, för hon tycker det är så äckligt.
Varför jag ska sluta röka är för att det är äckligt, luktar äckligt, man lägger massa onödiga pengar på det som man kan ha kul för istället! Så nu ska jag lägga undan alla dom pengar som jag tänkt köpa cigg för och sen ha kul för dom ist, bra va? :)
Tänker inte förstöra min hälsa på att röka!

Bilden “http://www.alltomtandblekning.se/cms/bilder/2007/03/rokning.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla äcklig ändå, så skit i att sluta!

2010-01-01 @ 19:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0