om 30 min kommer jag aldrig mer se dig igen..

Sitter och väntar på att du ska lämna mina sista saker, sen kommer jag radera ditt nr. Slänga alla foton och allt jag har som påminner om dig. Vet inte ens om jag kommer vilja ha på mig halsbandet jag fick av dig för det påminner mig om dig. Jag vill verkligen inte ha något med dig att göra efter allt det här. Just nu har jag svårt att hålla tårarna inom mig för vi har knappt pratat klart om allt som hänt och det är det som är så jobbigt. Vi kommer aldrig prata färdigt heller, vi går bara två olika vägar i livet utan varandra och det blir nog bäst så. För även om jag en gång älskat dig så funkar det inte. Det var inte meningen att det skulle vara vi föralltid. Självklart kommer jag aldrig glömma tiden med dig, men vår kontakt med varandra bryts snart, närsomhelst. När jag fått mina saker tillbaka kommer ingen av oss prata med varandra igen.. Jag känner mig stark som klarar av det här beslutet även om jag borde gjort det förlänge sen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat Emmy, men glöm inte bort dina riktiga vänner. Plus de skulder du har.

2009-12-30 @ 02:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0