lördag+söndag

Var med några killkompisar igår och kolla på film, först the hills run red eller vad den hette.. sen paranolmal activity sen efter den ville jag kolla på en rolig film så jag skulle kunna somna :P kommer inte ihåg vilken det blev menmen!
Sen idag såg jag och R på shes the man, grind och twilight :)
Efter det åkte jag till vällingby och mötte upp, sandra, sofia och linda vi gick på halv 10 bion och såg twilight 2. Den var bra men lite seg tyckte jag. Jag gillar mer filmer när det händer något hela tiden.
När bion var slut mötte jag Rebecka och hennnes pojkvän i vby så var med dom en liten stund innan jag åkte hem. Fick vänta på mitt tåg i 25 min, helt jävla värdelöst men han springa till macken och köpa cigg under tiden. Kul att man kan fördriva tiden med ngt iaf. Och fy vad jag gått idag först till jakobsbergs station för min och R:s buss inte kom och efter det till macken och stationen efter.. haha kanske inte låter så långt men det var det! Speciellt i klackskor, fyfan haha.
Nu sitter jag hemma i mitt rum och har sjukt tråkigt, hatar att va ensam..
Önskar att du var här nu, men hoppas vi hinner ses imorgon istället.
Sitter och lyssnar på "do you remember", så sjukt bra låt. älskar den!
Orkar inte skriva så mycket mer just nu, ska ut och röka tror jag och sen lägga mig och försöka sova.
Godnatt alla söta läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0