igår + idag

Igår var jag med Rille och Fredrik en stund, vi basta drack ngn öl och chilla :) Sen skulle dom iväg på 18års fest hos en kompis så jag åkte tillbaka mot bromma och träffa Sofia. Vi satt hemma hos henne lite sen gick vi till Christoffer och festa. Helt okej, sofia blev full som en kastrull och ramla tusen gånger.  Men det var kul! Även fast vi gick världens omväg hem till henne och frös ihjäl, haha!
Idag vaknade vi ganska sent, åkte till vby och åt. Där mötte vi upp Sandra och Linda:)
Sen åkte dom hem och jag åkte hem, så nu sitter jag hemma och väntar på att en viss person ska ringa mig och komma hit och lämna mina saker.. Otroligt hur svårt det kan vara för vissa människor att prata med en. Jaja ska inte ta upp det här, för det är personligt!
Oj nu ringde Daniel mig, hade på ljudlöst så hörde inte att det ringde :P
Hahahaha Daniel är så rolig :D
Nu ska jag prata klart med honom, så skriver sen!
Så nu har jag planerat min kväll, wooho! :)



lillasyster och jag, haha så lika(?)



mums, vill ha kebab nu!



jag & carro i somras, i miss you :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0