jag har verkligen låååååångtråkigt..

Vad heter du?
Emelie
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Jag har inga byxor just nu, jag har leggins.
Vad lyssnar du på just nu?
Christoffer som snarkar lite tyst haha :)
Vad gjorde du igår kväll?
Kolla på film med Christoffer, mysigt!
Vad var det sista du åt?
En godis
Hur är vädret hos dig just nu?
Mörkt.. men skönt och ganska varmt
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Johanna
Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet?
Jag vet faktiskt inte.. :P
Hur mår du idag?
Förkyld och trött
Vilken är din favoritdryck?
Cider haha
Favoritdryck, alkoholbaserad?
Jaha Cider skulle jag svara här .. haha
Favoritsport?
Fotboll, såklart!
Vad har du för hårfärg?
Brun
Vad har du för ögonfärg?
Blåa
Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång, mysigt ju
Antal syskon och deras ålder?
Ett syskon, Isabelle 16 år. Ett halvsyskon Wilma 1 ½
Favoritmånad?
När det börjar bli riktigt varmt!
Favoritmat?
Tacos och renskav
Senaste filmen du såg?
En shoppaholics bekänelser, gryyym
Favoritdag i veckan?
Lördag
Favorithobby?
Vara med Christoffer och mina kompisar :)
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Jag vet inte
Favoritlåt?
Ingen speciell det mesta på 107,5 är bra
Sommar eller vinter?
SOMMAR, ingen tvekan om saken!
Förhållande eller One-Night-Stand?
Förhållande, så klart!
Choklad- eller vaniljglass?
Choklad
Hur bor du och med vem/vilka?
Hos min pojkvän oftast annars hos mamma i villa :)
Vad läser du för böcker?
Verklighetsbaserade och deckare/kriminalare
Hur ser din musmatta ut?
Jag har ingen :O
Favoritsällskapsspel?
Kortspel
Favorit data/tvspel?
Jadu, jag vet inte
Kan du nudda din näsa med tungan?
Nej , testade precis haha
Kan du korsa ett öga åt gången?
Hur gör man det hahahaha fattar inte ens frågan !
Är du romantisk?
Ja, det tror jag nog?
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ja, jag har en underbar pojkvän, världens bästa kompisar och en underbar familj! :)




Åh gud, det där var jobbigt..

Nu ska jag väcka min tjockis :D

PUSS&GODNATT kommer nog inte orka skriva mer ikväll. Blir nog en film nu och mys :) / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0