Jag älskar dig

Dom där tre orden som betyder så otroligt mycket. Som man säger till dom man tycker om. Att säga "jag älskar dig" till någon är inte alltid lätt. Speciellt om man blivit sårad innan. Till vissa ångrar man att man aldrig han säga det. Man önskar att dom kunde finnas igen så man fick chansen att säga det, men går inte. Jag säger det bara när jag menar det, till killar är det svårt. Det är inte lätt att bara säga det, för dom orden har så stor betydelse. Det måste verkligen kännas rätt. Jag är glad att jag har en pojkvän, familj och underbara vänner. Och jag älskar dom verkligen. Det finns en person jag aldrig hann säga det till och jag blir nästan tårögd när jag tänker på den personen. Han lever inte längre så jag kommer aldrig få chansen att säga det heller. Men jag hoppas han vet att jag gjorde det. Ta vara på era vänner, familjen och pojkvännen/flickvännen. Det är det bästa ni har! 

 


Kommentarer
Postat av: mikaela

fan.. emmy låter riktigt smart för en gångskull och inte helt övertaggad. FINT BEJBY! <3<3<3

2009-04-03 @ 00:44:09
URL: http://jahja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0