hos min älskling

Är hos Christoffer han är så trött att han skulle sova i en timme, ska väcka honom om en kvart :)
Tänkte göra dom här frågorna medans så tiden går lite snabbare..

Senaste person
Du delade en drink med: Andreas, sista drinken sen somna jag :P
Du gick på bio med: Min lillasyster Isabelle
Du gick på stan med: Tove och Rebecka :)
Skällde på dig: Mamma

Senaste
Låt du hörde:
Hero
Mat du åt: Jadu, hmm..
Kram: Min älskling
Puss: Christoffer
Fest: KRYSSNINGEN, helt sjukt kul!
Känslan: Kääääääääär!
Ilska: Vet inte..
Resa: Kryssning 30-1 April med Emelie, Nico och Andreas
Glädje: När jag kom hem till min kille nu och fick massa kramar och pussar :)
Dröm: Inatt, konstig var den iaf
Boken du läste: Kommer inte ihåg vad den hette, någon Ela handla den om
Personen du träffade: Christoffer <3<3<3
Personen du pratade i telefon med: Johanna
Personen du fick sms av: Tove
Gången du åt en 7-eleven korv: Har nog aldrig gjort det :P
Gången du var utomhus: Hela dagen typ, sol!!
Gången du sov:  Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Kommer inte ihåg..
Saken du köpte: En godispåse, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0