tisdag

Har varit i skolan idag, hade idrott första lektionen höll på att dö har verkligen förlorat min kondition från förut när jag tränade jättemycket..
Efter skolan följde Tove med mig till ungdomsmottagningen, där hämtade jag p-piller och lite andra saker :)
Efter det åkte vi in till stan och mötte Mickaela. Sen träffade jag mamma, vi köpte ett par skor som jag ska ha i skolan till frisörlektionerna (bekväma!) och ett headset för jag råka fastna med christoffers idag i stolen i skolan så ena hörluren gick av. suuuck.. men jag fick dom billigare som tur var :) Efter det gick jag och mamma och fikade på ett jättemysigt café, muums. Hade det jättetrevligt med mamma idag och för en gångs skull så bråkade vi inte :)
Har precis kommit hem, min lillasyster bella har färgat håret blont igen, skitsnyggt! Ska färga min utväxt snart igen, börjar se ut som slingor i hela huvudet när jag har toffs ;P menmen..
Ikväll ska jag till Christoffer.
Ha det bra, puss / e

Kommentarer
Postat av: B

hur många syskon har du?..

2008-09-24 @ 13:31:43
Postat av: emmy

2 st, :)

2008-09-24 @ 14:47:13
URL: http://absolutemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0