onsdag

Jag är fortfarande sjuk.. Det är tråkigt att vara sjuk finns inget att göra. Har bara kollat på film och tagit det lungt. Kom precis hem från Christoffer var kvar hemma hos han igår för jag var så sjuk att jag inte orkade åka hem.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, vill gå ut men får inte gå ut. Jag behöver frisk luft! Men jag börjar känna mig bättre nu så förhoppningsvis är jag frisk imorgon så jag kan gå till skolan. Vill inte missa massa för det är så svårt att lära sig det som dom gjort när man är borta för vi har nästan aldrig repitition på något när vi har frisörlektionerna. Nu ska jag gå och äta något börjar bli hungrig, ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0