en del av mitt liv

allt du gör i livet är inte alltid rätt. det finns situationer du verkligen inte orkar med och bara vill försvinna från allt. jag kommer aldrig förstå hur man kan vilja förstöra någon annas liv så den personen verkligen inte orkar mer. jag har vart med om det och det var verkligen jobbigt. alla rykten och skitsnack allt var bara för mycket för mig, bröt ihop totalt. och innan allt det hände hade jag precis förlort min kille som jag hade varit tillsammans med i ett år vilket inte gjorde saken bättre. jag mådde så dåligt att jag inte orkade gå i skolan, det förlorade jag ett helt år i gymnasiet på. jag klarade inte av att va hemma för pga allt som hände bråkade jag bara med mina föräldrar hela tiden och dom ända jag kunde prata med var mina närmaste vänner som verkligen förstod mig. och jag vill verkligen tacka dom för utan dom hade jag aldrig orkat. men tillslut sa jag ifrån, det gick förlångt. efter jag gjorde det slutade folk bry sig lika mycket om alla rykten vilket jag är glad för. jag drog mig upp ur all skiten och var den jag är. jag bevisade för folk att jag inte var den personen dom hört att jag var. jag tog inte emot all skit folk snacka om mig jag sket i det totalt. nu efter lite mer än ett halvår mår jag bra igen. hade jag inte haft mina vänner och vart så stark som jag var för att orka med all skit hade jag aldrig klarat det tills idag. men nu mår jag bra folk får tycka vad dom vill men då borde dom verkligen lära känna mig innan dom ens säger något.
/ "a.s.e"

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag tycker verkligen att du är stark!! bra kämpat!

men ett tips om du kanske ändrar din klädstil och bilder från att se lite smått osmakliga ut kommer många nog ändra uppfattning. du kommer skämmas ihjäl när du blir äldre. man mår inte bättre av den uppmärkssamheten att ha vågade kläder på bilder. att någon älskar dig och bryr sig om dig är viktigt

2008-09-19 @ 00:11:26
Postat av: caroline

hon få ha på sig vafan hon vill..

2008-09-19 @ 16:52:17
Postat av: lollo & manda

stark stark stark! emmy - du är stark! :)

2008-09-19 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0