Emelie

om emelie.
2006 blev jag tillsammans med min första kille, vi var tillsammans i nästan ett år. men det mesta gick fel och det funkade bara inte att vi var tillsammans. jag ber om ursäkt för vad jag gjorde fel. men jag lärde mig av min misstag och kommer aldrig göra om dom för jag förlorade mitt livs kärlek. efter mitt förhållande med dig gick allt i mitt liv bara åt helvete jag kände verkligen hur jag hade förlorat hälften av mig själv. sen startdes dirrfranforoten som inte direkt gjorde mitt liv något bättre. folk börja snacka en massa skit och jag bröt nästan ihop. men jag kämpade och lät inte folk trycka ner mig helt även fast jag mådde så dåligt. jag orkade inte med skolan och knappt något annat. men som tur var hade jag underbara vänner som stöttade mig genom allt och det är tack vare er som jag mår så mycket bättre idag. livet är inte perfekt, jag lovar dig. jag vet precis hur förjävligt det kan vara. och hade inte jag haft mina vänner som stöttat mig för allt som hänt hade jag inte suttit här och skrivit det här idag. tack natta, nadine & mirre som hjälpt mig genom dom svåraste tiderna i mitt liv, ni har alltid funnits där och hjälpt mig med allt. nadine till och med din mamma har funnits där och hjälpt mig när jag mått skit. tack så mycket, jag uppskattar det så mycket! just nu är mitt liv till det bättre jag mår bra, det går bra i skolan och jag har underbara vänner som finns där för mig. folk snackar inte lika mycket skit om mig längre och för dom som inte känner mig och lär känna mig märker att jag är en så mycket bättre person än vad dom hört och trodde. jag är glad att det gått så bra som det gjort. tack alla ni som finns här för mig, kommer aldrig lämna er och hoppas att ni kommer finnas kvar som ni alltid gjort. / emelie



bild 1, emmy&niklas gammal bild.
bild 2, emmy & mirre
bild 3, emmy & natta
bild 4, nadine


Kommentarer
Postat av: mirre

tiden med dig dom två veckorna kommer jag aldrig glömma.

bästavän <3

2008-09-12 @ 07:12:18
URL: http://mirandajuliawandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0