apu på bobby's hårstudio!

Idag har jag varit på min apu plats i vällingby på Bobby's hårstudio med Emelie. Det var skiiiiiiiiitkul och så fick vi träffa Bobby :) Imorgon ska vi dit igen, tyvär ska vi bara va där i två dagar och lära oss lite mer om frisöryrket. Vill vara där längre tid för det var så himla kul. Idag klippte Emelie mig också, bra gjort Emelie!
Sen fick vi gå runt och kolla när dom jobbade och städa och fixa lite saker i sallongen. Den är otroligt fin. Och dom har en kaffe maskin också, woho ! haha..
Efter idag kände jag hur kul det kommer bli att bli frisör och jag vill verkligen bli det. Så nu har jag äntligen valt rätt inriktning och något som passar mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0