till dig

Du var världens finaste person för mig, och allt kändes bra med dig.

Våran första kyss kommer jag aldrig glömma du stod och höll om mig,

och jag kände verkligen att jag älskade dig.

Mitt hjärta slog snabbare slag och det blev du och jag.

Tårar, glädje lycka och svek, kärlek är inte en lätt lek.

Tillslut blev bara allt mellan oss fel, och jag kände hur jag förlora en del.

En del av mitt liv, en del utav mig, hur skulle jag klara mig utan dig.

Tårarna rann när du inte fanns där, och mitt hjärta brast isär.

Kärleken mellan dig och mig är över nu, nu är det bara jag och du.

Inte vi två som vi sa, jag undrar varför vi som hade det så bra.

Jag kommer ändå aldrig glömma dig, för du var verkligen mitt allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0