onsdag

Efter skolan mötte jag min pappa & syster i västermalms gallerian. Vi gick till coffie house och åt. Jag åt bakpotatis, jättegod. Efter det gick jag och Bella (min lillasyster) runt i gallerian och kollade på lite saker. Jag köpte smink och underkläder :)
Sen åkte jag och Bella till alvik.
På lördag ska jag få en guess väska av pappa :) han är världens bästa pappa!
Nu gör jag inte så mycket, ska träffa Natta om en stund när hon ska åka från Martin.
Har inte gjort så mycket mer idag förutom att gjort klart det sista på mitt frisörarbete. Satt kvar i skolan med Rebecka efter vi slutat. Helt otroligt att jag orkar! Idag hade vi redovisning på svenskan om böcker vi läst. Två böcker tyckte jag verkade jätte bra & dom borde ni läsa.
* Bakom stängda dörrar
* Jag valde livet


Men ska gå nu. Så ha det bra! / E


Är i alvik, har precis spelat biljard mot Robin. Det gick bra tills jag skulle ta ner den svarta men tog ner den vita istället :/ haha.. Ska möta Natta snart :)
Sen ska jag åka till Christoffer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0