Thank God It´s Friday

JAAAAAAAAA! Idag är det fredag & äntligen helg.
Ska åka till skolan snart börjar nio och klockan är bara sju.. Lite segt, råka gå upp fööör tidigt. Så jag satte mig vid datan en stund. Idag har jag bild i två timmar sen slutar jag egentligen men vi ska på hälsomässan på älvsjömässan så nu slutar jag helt plötsligt halv fyra (!!!!) istället för elva. ååh. Menmen får ledigt en måndag eftermiddag och det känns bra för jag hatar den lektionen som är där, lång & tråkig.
Nu har jag läst lite mer än hälften i min bok "Bakom stängda dörrar". Den är så sjukt bra.
Efter skolan ska jag va med Tove :)
Orkar inte skriva så mycket mer nu ska äta lite frukost och sen kolla upp sl så jag hittar något bra tåg så jag kommer i god tid.
Ha en bra dag! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0