Onsdag?.. tror jag iaf :)

Härligt att jag vet vilken dag det är :P
Ligger hemma hos Christoffer i sängen och orkar verkligen inte gå upp. Är så skönt att bara ligga & kolla på tv. Men nu måste jag upp för jag ska komma i tid till skolan. För idag har jag min lektion som jag på någotsätt alltid ska missa helt eller komma försent till på något sätt. Så idag ska jag va i tid! :)
Igår var jag & fikade med Emelie & Niklas. Senare på kvällen åkte jag ut till ekerö och träffa Mikaela, Tove, Rebecka & Tilde. Vi hade jättekul :D haha.
Sen på kvällen åkte jag till Christoffer. Vi kollade på 50 first dates. När jag väntat en timme på att den skulle börja kom jag på att jag redan sett den, haha. Menmen den är bra så kunde lika gärna se den igen när jag ändå väntat på att den skulle börja. Sen kom mitt älsklingsprogram NAVY CIS. HÄÄÄRLIGT att jag somnade innan det var slut :/ Nu vet jag inte hur det sluta och det som var så spännande. Aja nu ska jag försöka få tag på Emelie, Tove & Rebecka så jag vet när jag börjar. Så jag hinner i tid :) Har redan gjort mig i ordning och klätt på mig och klockan är bara tjugo i 8, bra emmy!
På Torsdag är det spökboll i skolan, woho! haha. ne men det ska bli kul (=
LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR EFTER HELGEN! PUSS&KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0