måndag, skola igen..

Har haft världens bästa höstlov, vaknade imorse hos Christoffer och åkte till brommaplan och mötte upp Tove :)
Vi slutade efter en lektion för vi hade ingen matte och på eftermiddagen har vi utvecklingssamtal.. Men jag har mitt imorgon. Orkar inte, har världens sämsta lärare och orkar inte prata med henne mer. Nu sitter jag med Becka i biblioteket och tar det lungt. Vi ska snart in till stan och möta upp Tove som vart med hennes mamma & ätit.
Har inte hunnit skriva på lovet för har gjort så mycket hela tiden att jag inte haft tid. Men nu när skolan börjar igen har jag tid. Jag har inga planer för idag än. Ska nog åka hem efter vi mött Tove och bara ta det lugnt och äta kladdkaka :)
Igår kollade jag på filmen "IT" med Christoffer, den var ganska läskig. För jag hatar clowner och såklart är "IT" en clown.. Sen åt vi kladdkaka, muums.
Nu ska jag gå till Becka för det finns en ledig data där så slipper vi sitta vid olika bord :P Haha hon är rolig hon ringer mig och säger att det finns en ledig data vid henne,  så nu ska jag göra henne sällskap.
Skriver mer ikväll om jag har tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0