helgen

LÖRDAG: fick problem med ögonen, dom började blinka hela tiden och det rann och irriterade. Det hela slutade med att jag inte såg något och att det gjorde skitont! Fick åka till bromma närakut och där fick jag hjälp. Så nu är det bättre med ögonen men det gjorde förjävligt ont..

SÖNDAG: Åkte till Christoffer när jag vaknade. Vi kollade på film & åt godis :) MYSIGT!


Nu är det måndag morgon & Christoffer har precis åkt till jobbet. Nu ska jag upp & duscha & göra mig i ordning. Sen ska jag till skolan men först ska möta upp Tove i Johannelund & ta en morgon cigg.
Puss&Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Färgade linser är inte å leka med sirru....

man kan få rejäla infektioner.

Krya på dig.

2008-11-24 @ 18:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0