faktiskt så bryr jag mig!

Jag förstår inte vad du tänker med.. En av dina vänner blir nerslagen och du går och blir vän med henne som gjort det här mot henne. Du hade själv sagt "jag är så jävla sur kommer slå sönder henne!" Oj, vad hände med det? Inget. När det väl gäller så gör du ingenting. Och sen går du och blir vän med henne. Jag blir så sur så jag vet inte vad. HUR kan du förlåta någon som hämtat folk på dina närmaste vänner? Så en av dom blir nerslagen. Tyvärr men jag kan verkligen inte förstå dig. Och jag tycker det är så dåligt av dig. Visst man blir ovänner & bråkar. Men den här gången gick det för långt. Jag kommer ALDRIG i hela mitt liv acceptera ett förlåt av henne & aldrig ens tänka tanken att förlåta henne. Både du och jag vet hur hon är. Så varför blir du vän med henne igen? Jag kan verkligen inte förstå det.




REBECKA JAG ÄLSKAR DIG & KOMMER ALDRIG FÖRLÅTA VAD HON GJORDE MOT DIG! <3

Kommentarer
Postat av: mirre

haha oj så moget att skriva ut saker i din blogg istället för att bara ta det med mig istället?

Jag står för saker jag gör i mitt liv, verkar inte du göra?

Så om du nu bryr dig om mina val i livet så ta det med mig och få reda på sanningen innan du går och snackar massa bullshit bakom ryggen :)

2008-11-13 @ 22:32:03
URL: http://mirandajuliawandel.blogg.se/
Postat av: mirre

förövrigt så var det inte nadde som slog ner rebecka, det var hennes "kompis" Du hade också tagit med dig kompisar och om dom hade slagit nadde så hade du inte gjort ett skit, synd bara att dina vänner satt och åt popcorn och garva. Så vad har NI att vara sura över?

Livet går vidare och nadde hade inte gjort mig något så varför ska jag gå och vara osams med henne för eran skull när jag inte ens umgås med er? :S

2008-11-13 @ 22:38:20
URL: http://mirandajuliawandel.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Miranda, du är så jävla patetisk!

"Jag står för saker jag gör i mitt liv, verkar inte du göra?" - vem tror du att du är, du går runt och 'skryter' om att det va du som hjälpte mig mest och ringde polisen och shit, du SPRANG DÄR IFRÅN! du va en av dom som satt och bara kollade på ..

HAHA, nadde hade sagt till sina Kompisar att dom skulle till ekerö och slåss och att det va Mikaela,Emmy & Mig dom skulle tjaffsa med. när jag pratade med dig i telefonen så sa du att du hata Nadde och allt. förstår mig inte på dig. du ska alltid göra så alla bråkar, du är lika falsk som Nadde!



JAG ÄLSKAR DIG EMMY, DU ÄR BÄÄÄÄÄÄST <3333

2008-11-14 @ 21:01:53
Postat av: HAHA

klaga inte på att emmys kompisar "satt och åt popcorn och garva". vadfan gjorde du? gömde dig bakom en buske och sen kom fram helt plötsligt när polisen var där?! MOGET!

2008-11-18 @ 22:44:27
Postat av: emmy

HAHAHAHAHAHAHAHAHA FETT SYND MIRRE!

LJUGER OM ATT DU RINGDE POLISEN & GREJER. DU HJÄLPTE INTE ETT SKIT, DU KUNDE VART HEMMA!

2008-11-19 @ 10:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0