EXTRA EXTRA!

EXTRA INLÄGG TILL MIRRE:
Härligt att du tar åt dig av texten, jag snackar inte skit om dig bakom ryggen för att jag inte skriver ut ditt namn i bloggen. Men nu fick du som du ville nu står ditt namn ute , härligt!
Och ja visst vi kan snacka om det irl. Men jag tycker ditt betende är dåligt & du var en av dom som satt ner och inte gjorde ett skit. Och sen ska du helt plötsligt åka i polisbilen när du inte hjälpt utan bara kollat på. Istället för Mikaela som dom bråka med. Förstår inte hur du tänkte då. Aja tänker inte sitta och skriva ut allt jag tycker här för kan ta det när vi ses. Kan bara inte förstå hur du kan säga "ååh jag ska slå sönder henne är så jävla sur!!!!" Och sen går du och pratar med henne för du är rädd för hennes kompisar hon har med sig. Och du hjälper inte din kompis som blir nerslagen utan kollar bara på. Jag kan inte förstå det och kommer aldrig göra det heller. Och kommer aldrig förlåta det hon gjorde mot becka. Och efter allt jävla skitsnack. Inte bara vi utan du har också snackat skit om henne för hon ljuger och snackar skit om allt och alla. Jag står för att jag snackat skit om henne men det gör du inte när du går och smörar dig in hos henne. Det är ditt val om du vill bli vän med henne men jag förstår inte vad du tänker med. Speciellt inte efter allt det du sagt.  JAG STÅR FÖR DET JAG SA OCH HON KOMMER ALDRIG NÅGONSIN BLI MIN VÄN IGEN, INTE EFTER DET HON GJORDE. Vissa saker går att förlåta men inte det som hon gjorde.
Rebecka blir nerslagen och då säger hon: "Ser det ut som jag bryr mig eller? hänt är hänt!"
Kan man säga så om sina gamla vänner och skicka folk på dom så en av dom blir nerslagen då är det något som är fel. Och det förlåter inte jag, ALDRIG! Tänker inte ens tanken att ens bli vän med henne. För så som hon gjorde så behandlar man inte sina vänner. Speciellt inte dom som vart ens närmaste vänner, thats it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0