emelie

Har precis kollat på andra avenyn :)
Orkar inte titta mer på tv, sitter och väntar på att Bella ska komma hem.
Nu kan jag skriva lite om vad som hänt på lovet eftersom jag inte hade tid med det innan. På lovet har jag vart med Tove & Mikaela. Har haft sjukt roligt med dom. Vi har hittat på massa & festat :) Så mycket mer har inte hänt.. har tagit det lugnt och sovit ganska mycket iaf.. skönt! Hursomhelst var det ett sjukt lyckat höstlov. Vill ha lov igen!
Ikväll ska jag ut en stund iaf och göra något orkar inte sitta hemma är så tråkigt och imorgon har jag bara en lektion för vår mattelärare är sjuk (yeeeeeeees!!!) och vi har utvecklingssamtal på eftermiddagen så imorgon har jag bara idrott. Sen på onsdag slutar jag 3 och på torsdag 12 och på fredag 11 så kommer vara världens bästa skolvecka på länge. Ska försöka skriva klart mitt CV nu i veckan också så jag kan lämna in det på lite affärer. Behöver verkligen ett extra jobb.. Men nu ska jag lyssna på musik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0