onsdag kväll

Efter skolan åkte jag hem och mötte min syster som hade glömt hemnycklarna så hon hade suttit ute i två timmar och väntat på att någon skulle komma hem. Så hon blev glad när Magnus kom och öppna åt henne. Som tur var kom Magnus hem innan mig så jag slapp sitta och vänta med Isabelle i kylan. Sen gick jag och gjorde baugetter med ost, gurka och marmelad, mums! Men det tog sin tid att värma mackorna så jag satt och lekte med Wilma medans. Hon tyckte det var jättkul. Tänk att va så liten som hon är, verkar jätteskönt. Efter mina mackor var klara kollade jag på tv med Isabelle.
Senare på kvällen gick jag ut och åkte till Christoffer och nu sitter jag här hemma hos honom :)
Har kollat lite på roliga klipp på datan, gjort klart min novell i Svenska och håller på att göra klart min bild uppgift. Hoppas verkligen att det går bra med den för i så fall får jag mvg! Har skrivit mål idag på min första lektion, det ena var fram till sommarlovet och då hade jag som mål att sköta skolan bättre och höja mitt betyg i frisör. Hoppas jag lyckas med det bara!
Nu ska jag ta det lungt och bara mysa. 
Så Puss&Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0