miranda wandel

Jag har saknat dig jättemycket. Jag är glad att du tänkte om och snackade med mig så vi blev vänner igen. När vi snacka kom jag på hur kul vi hade hela tiden och hur roligt vi hade dom två veckorna hos dig i somras! Men nu är den tiden tillbaka älskling och precis som jag sa så släpper jag dig aldrig. Ikväll ska jag va med dig. Sitter och väntar på att du ska komma och hämta mig. Har inget planerat för kvällen men vi hittar ju alltid på något sjuktkul haha.
Vi två föralltid, jag älskar dig Miranda Wandel! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

e du inte kompis med emelied längre???

2008-12-30 @ 19:27:45
Postat av: mirre

älskling, jag kommer aldrig släppa dig igen och nu skiter vi i vad folk säger. Du och jag handihand livet ut!

och imorrn hjärtat, då jääävlar :D

älskar dig

2008-12-31 @ 01:34:31
URL: http://mirandajuliawandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0