jag hatar onsdagar

Nu sitter jag i skolan klockan är fem i åtta och jag börjar klockan nio!
Tove sa att vi börja åtta igår när vi smsa så nu har jag gått upp en timme för tidigt och är i skolan en timme för tidigt. Jag var så stressad imorse och nu allt det helt i onödan, HÄRLIGT!
Så nu sitter jag här i skolan och lyssnar på musik och äter godis.
Ååååh, jag orkar verkligen inte med det här vill bara sova. Jag hatar skolan och nu är jag här en timme för tidigt och det finns verkligen inget att göra. Dom enda som är här nu är typ lärarna, kuuuuuuuuuul.
Aja nu ska jag försöka sova i en soffa här eller något för jag är så sjukt trött.
På lunchen ska jag till min gamla skola Bromma gymn och hämta mina vinterskor som jag glömde hos Emelie efter vi vart i Sälen. Åh jag saknar Sälen fyfan va kul vi hade :) !
Ne men nu stängs typ mina ögon för jag inte orkar hålla dom uppe längre.



Tjugo min senare.. Nu är klockan kvart över åtta, herregud va långsamt klockan går. Jag orkar inte sitta här längre. Jag börjar om 45 min! Jag kommer aldrig orka sitta här tills jag börjar.. Men nu ska jag va duktig och sitta kvar här eftersom jag är i tid för en gångs skull :) Men nu ska jag gå ut på en liten promenad. Orkar inte sitta vid datan längre finns inget att göra. Ska försöka få tag på Tove som fortfarande inte vaknat! Woho nu är det bara 40 min kvar, haha.
Puss&Kram/E


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja du... här hemma har inte ens Emelie vaknat trots att klockan är kvart över nio !

Vad ska man göra när hon inte vaknar fast man väcker henne tre gånger......

Jag ger upp !

2008-12-10 @ 09:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0