torsdag

goodmorgon! nu är klockan snart 4 men nu vaknar jag.
nu kom natta och bella hit dom smyger runt och ska väcka mig men jag är redan vaken :D haha. men det vet dom inte om. men nu har dom märkt att jag är hemma och vaken fast dom ringt mig 2 gånger :P
idag är jag trött och vet inte riktigt vad jag ska göra. jag och natta sitter och planerar en resa till uppsala får se hur det blir med den haha.
på måndag börjar jag skolan, ska gå om det suger. nu börjar jag i st:eriks gymn. jag ska bli frisör! ska börja där med emelied och tove :)
vart ska ni börja någonstans då? :)
ha det så bra för nu ska jag äta.


hejdå nu åker bella bort till keb i tio dagar, kommer sakna dig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gick du inte i brommagymna förut, vilken linje? var skolan braa? :)

2008-08-15 @ 18:27:28
Postat av: emmy

jo det gjorde jag. gick i ekonomi först sen bytte jag till sam men gillade inget av det. så nu ska jag börja frisör linjen ist :)

skolan är sådär, inte någon toppen skola direkt.

2008-08-17 @ 21:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0