torsdag.

hejsan nu sitter jag här vid datan igen, har inte skrivit så mycket i veckan men har haft massa annat att göra.
idag har jag varit i skolan sen var jag med natta och emelie. imorgon ska jag träffa pappa, då ska jag få en ny mobil, ääääntligen :) ! och så ska jag få pierca mig. ska bli jättekul. imorgon slutar jag jättetidigt har bara en lektion så vet inte riktigt vad jag ska göra medans jag väntar på pappa men ska nog hem till natta en stund :) ha en bra dag!
jag älskar dig pappa. vi ses inte så mycket.. saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du pierca dig? :)

2008-08-21 @ 23:41:41
Postat av: emmy

naveln :) har redan i tungan :)

2008-08-22 @ 12:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0