st:eriksgymn.

nu har jag gått i st:eriksgymn i 2 dagar på frisörlinjen. skolan är bra och jag trivs verkligen. idag fick vi göra uppsättningar med våra faddrar i 2an. sen gjorde jag och emelie en egen, den såg ut som en julgran haha! skit fiiiiiin verkligen.. nu går jag med emelie, tove och rebecka i st:eriks :)
har inte hunnit skriva något för jag har haft massa att göra. men ska lägga upp bilderna från kryssningen idag om jag hinner annars blir det imorgon.
just nu sitter jag i stan med emelie på 7eleven.. haha.

seriös uppsättning på docka



oseriös uppsättning med emelie, haha sååå vackert!



ha det bra, hinner inte skriva så mycket mer nu så får göra det senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Patricia

kul med håruppsättningar ;)

2008-08-25 @ 04:37:59
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: emmy

haha jora, lite segt men funkar ;P

2008-08-29 @ 13:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0