söndag

var på tattoomässan i mûnchen bryggeriet med pappa idag.
det var kul, såg massa folk som tatuera sig och man kunde köpa piercingar och massa annat.
jag fick förlänga naglarna för pappa det tog en och en halv timme :O men dom blev jättefina, tack pappa :)
sen åkte jag och träffa natta vi var hos amanda en liten stund sen åkte jag hem.
idag kom christoffer hem har saknat honom men nu är han äntligen hemma så ska träffa honom snart :)
hoppas ni haft en trevlig helg! :) i helgen har jag varit på insparksfest i bromma och igår var jag på nrj in the park med några var inte så kul och det var massa med folk så jag drog ganska tidigt. skönare att bara va hemma och ta det lungt än att stå och trängas med massa folk även fast musiken var bra :)
imorgon är det skola igen, seeegt.. ha det bra ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0