söndag

igår fyllde christoffer 21 så jag och hans kompisar fira honom hos han. sen åkte vi till en av hans kompisar och festa lite. det var helt okej men hände också en hel del jobbiga saker under kvällen. när vi åkte där ifrån hämta vi upp challie vid brommaplan för hon fick inte tag på nadde och hade ingenstans att vara. så jag christoffer och challie åkte hem till mig med en taxi..

idag har vi inte gjort så mycket, jag och christoffer har kollat på massa filmer och challie åkte hem vid 12 någongång. nu kom keith och daniel och hämta christoffer så nu har jag inte så mycket att göra. ska åka och hämta min mobil hos pappa lite senare. hela dagen är bara seg och jag är bara allmänt irriterad på allt och alla. sista dagen på helgen och det finns inget kul att göra som vanligt och jag orkar verkligen inte gå till skolan imorgon.. vad har ni gjort i helgen då? något roligt som hänt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0