söndag

kom hem från kryssningen idag, lägger upp lite bilder senare :)
nu sitter jag hemma hos amanda med natta, vi ska kolla på film. 27 dresses, hoppas den är bra :)
nu ringde christoffer så ska träffa honom sen och hitta på något, typ kolla på film igen :)
imorgon börjar skolan, kommer aaaaaaldrig orka.. aja nu ska vi kolla på film så skriver mer ikväll om jag hinner.
ha det bra!



nu har vi sett klart filmen, den var skitdåligt. enligt mig och natta iaf amanda tyckte om den lite mer..
har ätit en jättegod kladdkaka och nu ska vi ut och träffa lite folk. men ska nog bara va ute en liten stund och det händer nog inget speciellt ikväll är trött efter kryssningen och börjar skolan imorgon som sagt :/ ska möta emelie vid halv nio vid fridhemsplan med tove. hoppas skolan är bra för jag orkar verkligen inte ändra inriktning och så igen.. men skriver mer imorgon när jag varit där och kollat. ha det bra medans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0