så var det måndag igen..

sov hos christoffer inatt så jag åkte och mötte tove i vby på morgonen innan skolan. vårt tåg stod still i typ tusen år bara för ett tåg hade gått sönder på tranebergsbron, seegt. men efter ett tag rulla det "trasiga tåget" iväg så vi äntligen kunde börja åka igen, vi mötte upp rebecka och sen gick vi till skolan. idag har det varit världens längsta dag i skolan. vi slutade halv 5.. då hade vi frisörtid på schemat. kul men jag blev irriterad på min docka jag skulle klippa för det vägra bli rakt men tillslut lyckades jag :) efter skolan åkte jag in till stan ett tag och nu sitter jag här hemma och har precis ätit. vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0