Onsdag, idag börjar det.

godmorgon! :)
igår insåg jag en hel del saker.
ska sluta festa nu, så hejdå alla fester..
som sagt det finns roligare saker här i livet.
igår kväll gick bara allt åt helvete.
Tänk att en kille kan förstöra så mycket mellan några kompisar.
det är helt sjukt. aja tyckte inte det var ngt som gick fel igår, jag pratade
bara med honom för han ville snacka. sen hur man tar det är upp till en själv. men jag kan även förstå att man kan bli irriterad men det hade inte jag blivit så länge vi inte gjorde något och eftersom vi inte gjorde det så var det onödigt att tjaffsa om. själv har jag tänkt efter och det känns som killar alltid förstör mellan sina tjejkompisar.. menmen skitsamma tycker det mesta löste sig bra igår efter många samtal. men vet inte hur det blev mellan mig och mirre, känns som det aldrig riktigt löste sig och känns inte ens som vi egentligen bråka om något först men tillslut blev det värsta grejjen.. :/
idag ska jag träffa challie :) vet inte riktigt vad vi ska göra men hon smsa mig nu och ville ses. så åker väl in till stan en stund och hittar på något med henne. vad ska ni själva göra idag då? :)
ha en bra dag medans och så skriver jag mer ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0