fredag.

han aldrig skriva något igår. det hände ganska mycket och jag hade inte tid att logga in på någon dator. i onsdags blev jag vän med nadde igen, det känns bra att vi är vänner igen. vi behövde nog bara vara ifrån varandra ett tag. jag har haft jättekul med henne dom senaste dagarna. igår kväll var jag ute med nadde och träffade lite folk. kvällen slutade med att jag åkte ifrån ekerö och skulle hem. men eftersom någon ringt mina föräldrar och sagt en massa skit om mig som inte alls stämmer fick jag åka in till socjouren med mina föräldrar.. hon som jobbade där var helt dum i huvudet och som jag sa innan vi kom dit så visste jag att man inte får någon hjälp hos dom för sist jag var där satt jag där i tre timmar och fick sammanlagt hjälp i tre min, sorgligt. igår var jag bara så sur , ville bli av med min familj och aldrig någonsin träffa dom igen. allt det dom sa till mig fick mig att bryta ihop totalt jag kunde knappt andas och tårarna bara rann.. jag satt bara och tänkte på hur fan kan man vilja få en person att må så dåligt, verkligen trycka ner den totalt utan att må dåligt. hur kan man??? jag vill verkligen veta. hur man kan sitta och skriva så mycket skit man bara kommer på om en person utan att tänka på hur den personen mår överhuvudtaget. ni har iaf lyckats få mig må skitdåligt, men tack vare mina vänner och att jag är den jag är låter jag inte er trycka ner mig utan jag kämpar på och försöker att se det bra som finns och leva för det.

nu är det fredag, jag hoppas att ni alla får en trevlig helg! ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0