fredag

har varit i skolan idag, började nio och slutade elva jätteskönt. efter skolan åkte jag hem till natta och nu sitter jag här :)
ska snart på soc möte. sen ska jag och pappa in till stan ska få pierca mig och få en ny mobil. sen ska vi äta något.
senare ska jag få löshår av mickaela, taack ! :)
vet inte riktigt vad som händer ikv men något roligt blir det nog ska bla träffa challie :)


intresserad av insparksfest den 29 aug i bromma?
det kommer vara dj:s under kvällen och det kommer komma ca. 500 pers dit!
om du vill veta något mer om dennna kväll skriv en kommentar så svarar jag, om du är intresserad kan du skicka ett mail till mig med ditt mobil nr så jag kan kontakta dig.
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0